חיפוש
חיפוש לפי כותר או מחבר:
 
בקטגורייה:
חפש רשימת חנויות
חדשות ומבצעים
רכישות מרוכזות לרכישות מרוכזות של ספרי לימוד ספרי קריאה וספרי עיון לפנות : בפקס 03-5597061 או באימייל shelly@rachgold.co.il
דוגמאות ומידע

דף מוכר (ברושור) ומידע על ספרים אשר חברת דוד רכגול ושות מוציאה לאור:

  • ספרים בנושא זהירות בדרכים
  • ספרים בנושא אומנות
  • ספרים ללימוד קריאה
  • ספרים ללימוד עברית באולפן
ספרי זהירות בדרכים-אסתי עצמוני
ספרי זהירות בדרכים-אסתי עצמוני
סדרת הספרים בזהירות בדרכים ב"צעד" מאת אסתי עצמוני מאושרת על ידי משרד החינוך וערוכה על פי תכנית הלימודים:חינוך לבטיחות בדרכים ולטיפוח תרבות ההתנהגות בדרכים של משרד החינוך.הספרים מנחים ומכוונים באופן בסיסי הרגלי התנהגות בדרכים ושם דגש מיוחד על דיוק בחוקי הבטיחות וכלליו.נושאי הלמידה בספרים מועברים בדרכי הוראה מגוונות ויצירתיות: הדרך הבטוחה חציית כבישים ראות ונראות האופניים האוטובוס התמרורים הספרים מלווים במדריכים למורה מפורטים הכוללים בתוכם גם את ספר הלימוד לתלמיד.
קוראים ולומדים בהנאה
קוראים ולומדים בהנאה
שיטת "קוראים ולומדים בהנאה" בנויה על פי הגישה הפונטית המאוזנת,בזכותה כל תלמיד-חלש,מתקשה ומתקדם-מצליח לרכוש בקלות ובהנאה את מיומנויות הקריאה והכתיבה. בכל שלב של למידה הילדים מתרגלים כל צליל חדש באמצעות תרגילים מגוונים ובאמצעות סיפורים חווייתיים מעולם החי והצומח וכן מחיי היום-יום שלהם. כמו-כן מושם דגש על טיפוח הלשון,על הבנת הנקרא ועל טיפוח החשיבה.
צלילים מספרים
צלילים מספרים
צלילים מספרים תכנית להקניית הקריאה בשיטה הפונטית מאת מלכה הוכברג. צלילים מספרים מקנה בדרך הקצרה והפשוטה ביותר את מיומנות הקריאה, הכתיבה והבנת הנקרא. יסודות הקריאה והכתיבה נרכשים על בסיס איתן ויציב. הלמידה בצלילים מספרים מתבצעת בהדרגה ובצורה מובנית ועקבית: עיצורים,יחידות פונטיות ותנועות,המצטרפים למילים. צלילים מספרים כוללת: שתי חוברות למידה צבעוניות, המלוות בתרגולים מגוונים; מבחר מבדקים להשלמת המשוב; מדריך מפורט למורה; מערכת כרזות כיתתיות להמחשת הנלמד.
חברי
חברי
הספר "חברי" לקורא המתחיל מציע חומר קריאה מגוון לתלמיד שהתגבר על שלב הקריאה הראשוני. הספר "חברי" לקורא המתחיל כולל סיפורים, שירים, משלים וקטעי מידע מקוריים ומתורגמים, שהם בעלי זיקה לעולם הילד ולמורשת ישראל. קטעי הקריאה ערוכים לפי נושאים, כגון: במשפחה, בחברה, בחלום ובדמיון, עונות השנה, שבת וחגים. מילים קשות מוסברות והשורות ממוספרות כדי להקל על התלמיד ועל המורה בשיעור. "חברי" היא מקראה מעניינת המזמנת למידה חווייתית.
שפה במחשבה תחילה
שפה במחשבה תחילה
התכנית "שפה במחשבה תחילה" מיועדת לתלמידים מכיתה ב' עד כיתה ד', הלומדים במסגרת תכנית הלימודים בכיתה "רגילה", וכן לתלמידים בוגרים יותר במסגרת הוראה מתקנת. התכנית מבוססת על ממצאים מחקריים עכשוויים בנושא התפתחות האיות והקריאה ואודות ידע המילה. מטרות התכנית: 1.שיפור יכולות הקריאה – פענוח ושטף באמצעות אנלוגיות פונולוגיות (בהן מודגשים צלילי המילה) ומורפולוגיות (בהן מודגשים צורני התוספת ותבנית המילה). 2.שיפור יכולת הכתיב באמצעות לימוד שיטתי ומובנה של צורני התוספת ושל השורשים בשפה. 3.שיפור יכולת הבנת הנקרא –הקניית אסטרטגיות להבנת טקסט דרך חשיפה למבנים שונים של טקסטים (נרטיביים ואינפורמטיביים). 4.פיתוח יכולת ההבעה בכתב. 5.פיתוח יכולת החשיבה: היכולת לדייק, למיין, להשוות, להכליל ולבצע היקשים. 6.הרחבת אוצר המילים.
ספרי פיסיקה-ד"ר דוד זינגר
ספרי פיסיקה-ד"ר דוד זינגר
סדרת ספרי הפיזיקה ברמת 5 יח"ל מאת ד"ר דוד זינגר
ספר אומנות-שלוה הדר
ספר אומנות-שלוה הדר
מהניאו-קלאסיציזם ועד לאימפרסיוניסטים. אמנות המאה ה-19 מקדימה את המודרניזם ומבשרת אותו. יקשה להבין את אמנות המאה ה-20 ללא מבשריה. תפיסות, מושגים וגישות שגובשו במאה ה-19 התפתחו במאה ה-20. הספר מנתח את הסגנונות השונים שהיו קיימים במאה ה-19 -את סגנונו של הניאו קלאסיציזם, את הסגנונות השונים של הרומנטיציזם, את ייחודם של הפרה-רפאליתיים, את הריאליזם והנטורליזם, את הסגנון האימפרסיוניסטי ואת סגנונו הייחודי של רודן. כיון שהסגנון משקף תרבות מסוימת בזמן מסוים, הוא יבוא לידי ביטוי בכל תחומי האמנות של אותו מקום וזמן, הספר עוסק בעיקר בסגנונן של האמנויות הפלסטיות וכן בסגנונה של האדריכלות. פעמים רבות יש צורך לחשוף את הקורא לתכנים ולסגנונות מסוימים של מסורת העבר כדי להבין מצד אחד את הרצף ההיסטורי ומצד אחר את המהפך הרעיוני של אמנות המאה ה-19, לכן במקומות רבים הבאנו יצירות שונות מהעבר לשם השוואה. אחד מסימני ההיכר הבולטים באמנות המאה ה-19 הוא המגמות המנוגדות שבה. המאבק בין שמירה על המסורת ובין הצורך בחידוש, ומאבק בלתי פוסק בין רצון לתאר את המציאות החיצונית ובין רצון לתאר את המציאות הפנימית הנפשית, הרוחנית. בבסיס הספר עומדת ההנחה שכתיבה על אמנות איננה אובייקטיבית או נייטרלית. יצירות רבות נותחו מנקודות ראות שונות, כיון שאין דרך ניתוח אחת נכונה, ולא תמיד נודעת עדיפות לפרשנות זו או אחרת. הספר נכתב על בסיס תוכנית הלימודים באמנות לביה"ס התיכון בנתיב הטכנולוגי. הוא מיועד ללומדים אמנות, תולדות האמנות והאדריכלות במסגרת בתי הספר התיכוניים והמוסדות להשכלה גבוהה.
אנו משתמשים במערכת שליחת ניוזלטר שלח מסר